quarta-feira, 16 de setembro de 2009

Música nas Escolas


Agora é lei! Criança na escola terá que cantar e tocar instrumentos! As escolas do ensino básico - públicas ou particulares - no Brasil inteiro serão obrigadas a oferecer aula de música.

Segundo especialistas, a música faz o aluno aprender melhor as outras matérias.
E para mostrar como a música pode mudar a vida de uma criança, o músico Lucas Ciavatta mostra um método de educação musical criado por ele em 1996.
O Bloco do Passo é um grupo de percussão e canto dirigido por ele e composto por jovens entre 17 e 22 anos. A força e a criatividade da música do bloco vêm impressionando e surpreendendo o público que o assiste. O que causa maior admiração é a variedade e a riqueza das propostas musicais apresentadas com precisão e qualidade. O repertório do grupo inclui ritmos, como o samba, o maracatu, o congo, o alujá; cantos, como Emboladas e Incelenças; e experimentações que investigam as relações de tempo e espaço. “O Passo é um modelo de regência com os pés. Cada um é o seu próprio maestro”, disse.
Confira o vídeo!

www.opasso.com.br

Um comentário:

Vio disse...

Estou convencida de que a música é unha asignatura básica, é un idioma que todos entendemos só ó escoitalo, e creo que deberían dalo os nenos e nenas xa dende moi cativos, dende o principio da súa escolarización, e ata ben avanzada. Penso que debería ser unha asignatura imprescindible, antes que asmatemáticas (e mira que eu son de ciencias, parécenme un idioma tamén as matemáticas), pero a música é unha manifestación dos sentimentos dos homes de das mulleres que sempre é sincero, e fermoso. O ritmo é o primeiro que vemos, na barriga das nosas nais: o seu corazón, nacemos con él e calquera é susceptible de verse afectado pola música, e sempre positivamente. Alégrome de que por fin sexa obrigatoria!

Espero que se entenda o comentario... (Calquera dúbida non dubides en preguntarme)

Arquivo do blog