sexta-feira, 30 de outubro de 2009

Epitáfio



 Composição: Sérgio Britto

Devia ter amado mais
Ter chorado mais
Ter visto o sol nascer
Devia ter arriscado mais
E até errado mais
Ter feito o que eu queria fazer...

Queria ter aceitado
As pessoas como elas são
Cada um sabe alegria
E a dor que traz no coração...

O acaso vai me proteger
Enquanto eu andar distraído
O acaso vai me proteger
Enquanto eu andar...

Devia ter complicado menos
Trabalhado menos
Ter visto o sol se pôr
Devia ter me importado menos
Com problemas pequenos
Ter morrido de amor...

Queria ter aceitado
A vida como ela é
A cada um cabe alegrias
E a tristeza que vier...

O acaso vai me proteger
Enquanto eu andar distraído
O acaso vai me proteger
Enquanto eu andar...

Devia ter complicado menos
Trabalhado menos
Ter visto o sol se pôr...


Titãs



5 comentários:

Ben Oliveira disse...

Música e Foto lindas!

Vío disse...

creo que todas as persoas pensamos a veces que poderíamos ter feito mellor moitas cousas, ou simplemente telas feito, ou ó revés, non ter feito algunhas que nos levaron a non facer outras ou facelas doutro xeito, pouca xente que eu coñeza está totalmente satisfeita co que fai ou fixo da súa vida (e ás veces é xente que admiro quen cre que podería ter sido mellor, mentres eu penso que oxalá toda a xente fose tan valiosa...)
E creo que todo esto vén da nosa infancia, nela non contamos con que só unha vida non chega para ser todo o que desexamos e vivir como soñamos. De nenos a veces estamos seguros de que saberemos cómo ser o que queiramos ser, pero logo a vida real pon límites que un non esperaba, e non chegamos á intensidade que esperabamos de nenos.
Pero aínda así sempre haberá algo que nos faga rir ou disfrutar (coma as cousas tan lindas que pos sempre no teu blog carlucha)
Ultimamente non teño moito tempo (Acabaron as vacacións...), pero cando teño un minuto e veño ver o teu blog sempre atopo algo que merece a pena.
Biquiños galegos! (ou beijos como dicides vos)

Carlucha disse...

Ben: adoro suas visitas e seus comentários! Seu blog está cada vez melhor... bjos


Vio: é claro que quando fazemos um balanço da nossa vida, gostaríamos de mudar muitas coisas. Mas eu creio que só de fazermos essa análise já saímos vencedores, porque isso significa que aprendemos algumas lições! :) Espero que durante as suas férias você tenha recarregado as energias para o recomeçar e continuar trabalhando! Porque é isso que a vida é um eterno recomeçar e jamais desistir! Já estava com saudades... Biquiños galegos e sucesso na nova empreitada! :))

Vío disse...

gracias!
Si que é certo, cando un se da conta de que se equivocou pode aprender algo da vida, (aínda que sempre hai quen se limita a enfadarse e buscar a quén botarlle a culpa).
Buf, teño poucas ganas de madrugar tódolos días e non ter tempo, pero como dis, teño recargadas as enerxías e sempre hai algo que fai que o esforzo valga a pena. Me puse a facer unha carreira e teño que rematala, para asegurarme o futuro, que seguro nunca é pero aumenta as posibilidades de atopar algo. Aínda que é traballoso e require moito esforzo, xa perdín algúns anos antes de empezar, e como dicíamos, os propios erros e o tempo perdido (ou invertido noutras cousas) danme forza para facelo cando menos me apetece.
Saúdos, que disfrutes da semana!
Chao!

Anônimo disse...

Olá,

Estamos montando um cadastro de blogs relevantes segmentados por assunto.
Caso tenha interesse em incluir o seu blog gratuitamente neste cadastro basta nos enviar uma mensagem para blogs@difundir.com.br informando o endereço do seu blog, e-mail de contato e assuntos que são abordados no seu blog.

Abraço,
Sergio
blogs@difundir.com.br
www.difundir.com.br

Arquivo do blog