sexta-feira, 6 de novembro de 2009

Dança das Mil Mãos

Recebi este mimo do Vio e faço questão de  compartilhar com todos vocês, porque  é  realmente impressionante a coordenação tão exata das dançarinas! 

Dançarinas do Grupo de Artes Performativas da Associação Chinesa de Pessoas com Deficiência exibem o seu número mais conhecido, a dança Qianshou Kuanyin, ou Bodhisattva de 1000 mãos. A dança do Buda de Mil Mãos prende a atenção de todos, pois são 21 dançarinas surdas e mudas trajadas de dourado, formando uma fila vertical e 42 braços promovem diferentes gestos simultaneamente, levando a todos a imagem do Buda de Mil Mãos, encontrada em muitas grutas da China. A dança maravilhosa foi criada por um famoso coreógrafo chinês, Zhang Jigang.

 Lindo e emocionante! Obrigada Vio!

4 comentários:

a disse...

q alegría q che gustara! A min me deixa impresionada o que é capaz de facer algunha xente. Meu mozo di que máis que parecerlle bo ou malo lle parece mentira, jajaja, é verdadeiramente incrible que sexa posible

Non ten que ver: resúltanme curiosos os nomes dos días da semana en portugués: aquí a vosa "primeira feira" se chama "domingo", e é o último día da semana. O primeiro é o luns (en galego; en castelán lunes), martes, mércores (miércoles en castelán), xoves(jueves), venres (viernes) sábado e domingo... Proveñen dos antigos nomes dos deuses romanos (Marte, o martes, Mercurio o mércores, Júpiter o xoves, Venus o venres, Saturno o sábado, o domingo non sei e o luns non é dun deus senón da lúa (luna, a do ceo. Non sei como se di "lúa" en portugués)
Unha das cousas q máis me gustan do teu blog, a pesar da dificultade do idioma (e do mala q é a traducción do traductor, que entendo menos que sen traducir), é ver esas pequenas diferencias das que se aprende de outras perspectivas!
Saúdos
Violeta

Carlucha disse...

Olá Vio! Também tenho aprendido muito com você sobre as curiosidades dos idiomas galego e espanhol! Estamos em eterno aprendizado e acho deveras interessante como os povos evoluíram o seu próprio linguajar!
O domingo também é aqui o primeiro dia da semana!
Port. Esp.
1°Domingo= Domingo
2°Segunda-feira= Lunes
3°Terça-feira= Martes
4°Quarta-feira= Miércoles
5°Quinta-feira= Jueves
6°Sexta-feira= Viernes
7°Sábado= Sábado

Creio que os dias da semana em português derivam do latim:
*Dominica Dies= domingo
*Secunda Feria= segunda-feira e assim sucessivamente. Com excessão apenas ao sábado que vem diretamente do Shabbat(hebreu) que significa descanso! :))
Uma semana muito produtiva para você! Beijinhos

a disse...

Eu estaba euivocada: sábado aquí tamén prodece do hebreo, son a mesma palabra. O domingo tamén vén de dominicus, que polo visto (según unha páxina de internet) era o señor do sol, e de aí tamén o "sunday" en inglés.
O que máis me gusta dos distintos idiomas é que ás veces me fan imaxinar cómo poden estar imaxinando os mesmos conceptos outras persoas que hai ó meu redor (a mi alrededor)
Que teñas bo tempo! (aquí xa chove bastante e vai facendo frío, vén o inverno!)

Carlucha disse...

Pois é Vio, a nossa casa (o planeta terra) esta passando por terríveis transformações! Aqui também temos sofrido com excesso de chuvas em alguns lugares e calor insuportável em outras!
Oxalá possamos se não reverter essas catástrofes, pelo menos minimizar as consequências!
Fique com Deus! Bjo

Arquivo do blog