quarta-feira, 18 de novembro de 2009

Não Use o Celular Quando Estiver Dirigindo

A distração do motorista é motivo dos 80% dos acidentes de trânsito. E não há nada que distraia mais o motorista que o celular: receber ou enviar mensagens de texto no trânsito pode ser mais perigoso do que dirigir embriagado. O controle do carro piora 91%, segundo um estudo do Instituto Politécnico da Virgínia, nos Estados Unidos.

4 comentários:

VioGenia disse...

Ás veces a xente se confía porque ben ve que pode. Pero hai que ter reflexos e aí é onde se nota que un sí se despista. A pena é ter que chocar para descubrilo.
Eu teño a sorte de que nunca tiven un accidente en coche, e a verdade teño pensado seguir sen telo... aínda que nunca se sabe o que pode pasar.
Un día meu mozo e mais eu iamos no coche. Vimos unha moza de pé, á súa beira seu coche, parado, en dirección contraria. Ela parecía confusa, miraba para o chan. Paramos na súa axuda, e nos dixo que non sabía qué lle pasara, que de pronto o coche deu a volta sen que ela fixera nada.
Todos marchamos, ela estaba ben e marchou no seu coche, nós no noso. Ó marchar vimos no chan os restos dun pobre paxariño. Ela atropelouno e o coche resbalou e por iso lle fixo un trompo. A marca no chan era pequena e ela non chegou a saber que pasara, non nos deu tempo a avisala porque foise na dirección oposta. É unha historia curiosa, e a conclusión: se cando un leva os ollos ben abertos lle pode ocorrer un imprevisto, se encima vai despistado, moito peor.

Carlucha disse...

Pois então Vio, eu creio que quando estamos dirigindo nossa atenção deve estar totalmente voltada para o trânsito, temos que estar atentos por nós e pelos outros, porque pode surgir imprevistos de qualquer lado, até animais, como as aves podem provocar graves acidentes! Se cuida... :)) Bjos

VioGenia disse...

totalmente dacordo.

Respondoche tamén ó de joanna newsom aqui porque estou tendo un problema co meu blog, que se redirecciona solo
Alegrome de que che gustara, ten unha voz moi linda e un gran dominio, porque en directo toca a harpa e canta ó mesmo tempo! ti es experta en musica e por iso facíame ilusión ensinártela.
Bicos, "que tudo che vaia bem"

Carlucha disse...

"Que tudo che vaia bem"
Vio,
Amei essa despedida, ela tem tudo a ver comigo, minhas crenças e esperanças! Ela sintetiza todo os meus sentimentos em relação as pessoas, principalmente as que me são muito queridas, como você! Nestes dias difíceis em que o mundo se encontra, faço minhas as suas palavras...
"Que tudo che vaia bem" Bicos :))

Arquivo do blog